REKLAMA
REKLAMA

Kingfisher odczuł, że kryzys bije po kieszeniach Polaków

Property News 26 marca 2013 11:32

W roku rozliczeniowym 2012 sprzedaż firmy Kingfisher w Polsce, która jest właścicielem sieci Castorama i Brico Depot, wzrosła o 0,6 proc. do 1,029 mld funtów. Sprzedaż like for like spadła jednak o 5,1 proc. - podała firma w komunikacie.

REKLAMA
Zysk spadł o 15,3 proc. do 107 mln funtów. Marża brutto poszła w dół o 110 punktów bazowych, co było spowodowane m.in. polityką cenową zastosowaną w tym okresie.

Jak tłumaczy zarząd firmy w raporcie, wzrost sprzedaży w Polsce nastąpił dzięki nowo otwartej powierzchni handlowej. Na wynikach odbiło się jednak ograniczone zaufanie konsumentów i mniejsza skłonność do zakupów, wynikająca z kryzysu.

W roku rozliczeniowym 2012/2013 Kingfisher otworzył w Polsce trzy sklepy, a ogółem na wszystkich rynkach firma powiększyła się o 70 placówek. W sumie sieć Kingfishera liczy u nas 70 punktów. W tym roku w naszym kraju mają powstać kolejne dwie lokalizacje.

W sumie sprzedaż firmy na wszystkich rynkach wyniosła 10,57 mld funtów i wzrosła o 0,5 proc. Zysk spadł o 7,3 proc. i wyniósł 781 mln funtów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA