KIT KAT rusza z kampanią wizerunkową

Autor: pr 18 kwietnia 2013 12:21

KIT KAT, marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT". W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty.

- Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, której siła byłaby niezależna od wielkości budżetu mediowego - mówi Michał Forowicz, Group Product Manager odpowiadający za marki batonów w Nestlé Polska.

Komunikacja marki KIT KAT, od kilkudziesięciu lat pozycjonowanej w obszarze przerwy, zawsze zaskakuje odbiorców oryginalnym i lekkim poczuciem humoru. W tej kampanii historie opowiadają o bohaterach, którzy podczas przerwy z KIT KAT postanawiają „wejść do Internetu", co za każdym razem kończy się w nieoczekiwany i pozytywny sposób. Niektóre scenariusze spotów reklamowych powstały we współpracy z Mikołajem Cieślakiem, artystą kabaretowym i współtwórcą Kabaretu Moralnego Niepokoju, który również wystąpił w jednym z odcinków „Przerwy z KIT KAT - formatu przygotowanego na potrzeby kampanii - mówi Mariusz Pitura, Creative Director JWT Warszawa Sp. z o.o.

Poza ogólnopolską kampanią telewizyjną zaplanowano również szerokie działania digitalowe, w tym emisje spotów dedykowanych wyłącznie do tego kanału. Za nadzór kreatywny, strategiczny i produkcyjny nad spotami odpowiada agencja JWT Warszawa Sp. z o.o. Za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

Kampania wspierać będzie markę KIT KAT w szczególnym okresie - od początku kwietnia w jej portfolio pojawił się nowy wariant - KIT KAT CHUNKY Xtra Break.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane