Klasyczny wariant Tyskiego promowany w prasie i handlu

Autor: dlahandlu.pl 9 maja 2012 09:24

Klasyczny wariant Tyskiego promowany w prasie i handlu

Kompania Piwowarska wprowadza alternatywny wariant marki - Tyskie Klasyczne.

Skład Tyskiego Klasycznego stworzony został w oparciu o ustanowione w XVI wieku prawo czystości piwa. Tyskie Klasyczne warzone jest wyłącznie ze stuprocentowego słodu jęczmiennego, chmielu i wody. Rynkowy debiut klasycznej edycji wsparty będzie kampanią handlową i reklamową.

W Polsce podczas jednego spotkania wypija się przeciętnie 0,9 l piwa. W krajach o wysokiej kulturze picia, czyli tam, gdzie piwo jest delikatniejsze - odpowiednio 1,2 i 1,8 l piwa. 

Tyskie Klasyczne weszło do sprzedaży 23 kwietnia. Docelowo dostępne będzie na terenie sześciu województw: łódzkiego, opolskiego, małopolskiego, podkarpackiego, śląskiego i świętokrzyskiego. 

Tyskie Klasyczne dostępne będzie we wszystkich kanałach dystrybucji - handlu zorganizowanym i niezorganizowanym oraz w lokalach gastronomicznych. W maju planowana jest kampania reklamowa, która obejmie obszar dystrybucji Klasycznego: reklama w Internecie, prasie i na outdoorze oraz promocja bezpośrednia podczas eventów. Sprzedaż Tyskiego Klasycznego wsparta zostanie również poprzez wykorzystanie narzędzi handlowych takich jak materiały POS w punktach sprzedaży i gastronomii, reklama i ogłoszenia w magazynach sieci handlowych, obecność w alejkach w punktach sprzedaży czy akcje specjalne dla pracowników sklepów.

Cena sugerowana Tyskiego Klasycznego będzie taka sama jak piwa Tyskie Gronie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • p 2012-05-09 11:44:43

    kolejny przykład marketingowego bełkotu oderwanych od rzeczywistości przedstawicieli KP

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane