Klienci Almy mogą płacić za zakupy kartami zbliżeniowymi

Autor: bankier.pl 5 października 2011 10:05

Od września klienci sklepów należących do Vistula Group, takich jak: Vistula, Wólczanka, W.KRUK i Deni Cler Milano oraz Delikatesów Alma, mogą płacić kartami zbliżeniowymi MasterCard PayPass i Maestro PayPass.

Technologia MasterCard PayPass zawsze pozwala na dokonywanie płatności w sposób zbliżeniowy, bez względu na kwotę. Transakcje do 50 złotych nie muszą być potwierdzane kodem PIN. Jeżeli płatność przekracza kwotę 50 zł, transakcja dalej odbywa się w sposób zbliżeniowy i dodatkowo jest potwierdzana PIN-em. Technologia PayPass to nie tylko karty, ale również: zegarki, breloczki czy naklejki.

Delikatesy Alma to polska sieć, która ma 31 sklepów ulokowanych w największych miastach; kolejne dwa zostaną otwarte do końca roku. Swoim klientom oferuje ponad 60 000 produktów, wśród nich również takie, sprowadzane do Polski na wyłączność dla Delikatesów Alma.


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane