Klienci Amazona mogą zrecenzować pięć produktów tygodniowo

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 30 listopada 2016 10:35

Amerykański gigant e-commerce, Amazon, stworzył nową regułę, dotyczącą opiniowania produktów przez użytkowników: klienci mogą ocenić jedynie pięć rzeczy tygodniowo. W ten sposób Amazon próbuje walczyć z tzw. fałszywymi opiniami.

Od kilku lat Amazon walczył, aby pozbyć się fałszywych opinii. Zdarzało się, że sprzedawcy zlecali pisanie pozytywnych recenzji produktów i często płacili za te opinie. Dzięki takim działaniom produkty uzyskiwały, co wpływało na wzrost sprzedaży.  Aby przeciwdziałać takim praktykom, klienci mogą obecnie napisać tylko pięć recenzji tygodniowo. Dodatkowo Amazon będzie sprawdzić, czy recenzent rzeczywiście kupił przedmiot. Produkty z kategorii tj. muzyka, filmy i książki są zwolnione z nowej reguły.

Już w październiku Amazon uniemożliwił pisanie recenzji produktów, które były rozdawane gratis lub przecenione.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane