Klienci Biedronki testują 200 nowych produktów, wybrane trafią do sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 13 kwietnia 2016 11:03

Klienci Biedronki testują 200 nowych produktów, wybrane trafią do sprzedaży fot. materiały prasowe

Do 24 kwietnia br. w ramach projektu konsumenckiego Testujemy trwa badanie Innowacje Biedronki, w którym klienci głosują na 10 spośród ponad 200 zupełnie nowych artykułów. Wybrane produkty trafią do oferty sklepów. Akcja "Innowacje Biedronki" jest promowana w internecie i kanałach BTL.

Wśród prezentowanych nowości znalazły się artykuły spożywcze i przemysłowe odzwierciedlające aktualne preferencje konsumentów, m.in. żywność o szczególnych walorach prozdrowotnych, dania do szybkiego przygotowania, innowacyjne kosmetyki czy praktyczne akcesoria domowe. Produkty, które spotkają się z największym uznaniem testerów i uzyskają najwięcej głosów, trafią do asortymentu sieci sklepów Biedronka.

- Każdy, kto w głosowaniu wybierze 10 produktów, a następnie wskaże najlepszy z nich i kreatywnie opisze swój wybór, weźmie udział w konkursie z nagrodami. Dla autorów najciekawszych zgłoszeń przygotowano 1000 specjalnych kubków z powierzchnią do pisania kredą. Za udział w badaniu specjalnym Innowacje Biedronki testerzy uzyskają w projekcie Testujemy także dodatkowe punkty do rankingu miesiąca i rankingu roku - informuje sieć.

Za kreację i produkcję odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Za przyjmowanie zgłoszeń od dostawców i realizację konkursu odpowiada agencja Marketing Plus.

Projekt Testujemy został uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2650 sklepów w ponad tysiącu miejscowościach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane