Klienci docenili Biedronkę za jakość obsługi

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 23 września 2011 17:53

Biedronka została laureatem Godła Jakości Obsługi 2011. Celem programu, w którego IV edycji wzięło udział aż trzy miliony konsumentów, jest regularne badanie jakości obsługi firm i instytucji, a więc wynikający z niej poziom satysfakcji klientów. Biedronka została wyróżniona po raz trzeci, otrzymując tytuł Lidera Jakości Obsługi.

 - Nagroda ta potwierdza, iż konsekwentna strategia firmy, wyrażająca się zarówno w dbałości o walory produktów, jak i obsługi, a do tego łącząca w sobie unikatowe na rynku powiązanie jakości z niską ceną, została doceniona. Tym bardziej, że oceniającym nasze działania jest najważniejszy dla nas bezpośredni klient - powiedział Alfred Kubczak, dyrektor ds. relacji zewnętrznych.

Aby zbudować odpowiednie postawy wśród pracowników firma realizuje specjalne szkolenia. Pracownicy są także nagradzani za swoje działania wobec konsumentów poprzez uczestnictwo w rozbudowanych programach socjalnych. Ci, którzy szczególnie sumiennie podchodzą do swoich obowiązków są również nagradzani finansowo. Ponadto, sklepy Biedronki odwiedzają tzw. tajemniczy klienci, których zadaniem jest kontrola jakości działań pracowników podczas ich codziennych obowiązków. Ich uwagi i spostrzeżenia są często podstawą do wypłacenie premii pracownikom za postawę wobec klienta. Firma od wielu lat prowadzi także działania monitorujące potrzeby klientów między innymi poprzez Biuro Obsługi Klienta, które dostępne jest całą dobę, a żadna z wątpliwości czy zapytań nie pozostaje bez odpowiedzi.

Godło Jakości Obsługi otrzymują firmy i instytucje, które zdaniem klientów są dla nich przyjazne oraz oferują najwyższy standard obsługi. Specyfika badania polega na tym, że nie jest ono przeprowadzane przez ekspertów rynku, ani też instytucje badające ogólne opinie. Decydujący głos mają sami konsumenci, którzy korzystając z aplikacji umieszczonej na interaktywnej platformie programu lub za pośrednictwem portali społecznościowych wyrażają swoje opinie. Mogą też na bieżąco komentować działania firm, z których usług korzystają najczęściej. Badanie zostało przeprowadzone przez portal jakoscobslugi.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane