REKLAMA
REKLAMA

Klienci i nieuczciwi pracownicy generują najwięcej strat w branży retail

Autor: PIH 21 września 2015 10:44

- Rozwój rynku handlu detalicznego wiąże się ze wzrostem liczby obiektów generujących straty. Wzrost liczby obiektów generujących straty to z kolei wzrost ilości rozwiązań ograniczających straty. Wzrost ilości rozwiązań ograniczających straty to wzrost kosztów - mówi Tomasz Pusz, członek zarządu Umbrella Holding Sp. z o.o.

REKLAMA

W Europie najwięcej strat nieznanych generują: klienci sklepów stanowiący - 39 proc., tuż za nimi sklasyfikowano błędy administracyjne - 25 proc., kolejnym źródłem strat są nieuczciwi pracownicy - 22 proc. Na ostatnim miejscu sklasyfikowano nieprawidłowości u dostawców - 15 proc.

Na tym tle Polska kształtuje się następująco: 46,5 proc.- stanowią klienci, 33,3 proc.- pracownicy,
14,4 proc. - dostawcy, 5,2 proc.- błędy administracyjne.

Na zapobieganie stratom wydajemy o 0,57 proc. mniej w stosunku do przychodów sieci retail, niż wskazuje na to średnia europejska.

Na rynku ochrony osób i mienia w 2016 roku prognozowane wynagrodzenie wyniesie 1800 zł brutto, koszt pracodawcy wyniesie więc ok. 2178 zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA