Klienci modnych piekarni stawiają na jakość

Autor: Onet.pl/franchising.pl 10 stycznia 2015 20:01

Branża piekarnicza od 10 lat ma się coraz gorzej. Ale spadki nie dotyczą pieczywa z górnej półki. Pomysły na modne dzisiaj piekarnie-bistra przywędrowały do nas prosto z Francji - podaje Onet.pl za Franchising.pl.

Jeśli szukać cech wspólnych modnych piekarni, należałoby wymienić: dobrą lokalizację, a więc słynne miejsce lub ulicę, atrakcyjny wystrój lokalu, oraz dbałość o jakość samych wyrobów. Warto zainwestować w pierwsze dwa czynniki, aby wyróżnić się wśród zwykłych piekarni oferujących chleb być może równie smaczny, lecz na pewno trochę tańszy. Żeby nie przeinwestować z lokalem, potrzebna jest dobra reklama. Miejsce musi naprawdę stać się kultowe, by sama sprzedaż wygenerowała odpowiednie zyski. Tak stało się właśnie w przypadku warszawskiego bistro Charlotte.

Klientami modnych piekarni są zarówno osoby młode, jak i starsze. Stawiają na to samo - na jakość.

Niska cena nie jest tu priorytetem. Pieczywo klasy premium to zresztą jeden z nielicznych luksusów, na który większość z nas może sobie pozwolić.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane