REKLAMA
REKLAMA

Klienci otwarci na nowości piekarnicze

Autor: dlahandlu.pl 10 listopada 2010 09:08

- Coraz większym uznaniem cieszy się pieczywo z tzw. wyższej półki, a więc chleby na zakwasie, żytnie, pszenno-żytnie. Idziemy za ciosem i wprowadzamy kolejne nowości, w tym m.in. chleb orkiszowy - mówi Małgorzata Mianowicz, kierownik działu sprzedaży stołecznej sieci Piekarni i Cukierni W. Czubak.

REKLAMA
Jeśli chodzi o kategorie ciast, tutaj również widoczny jest trend prozdrowotny. - Oprócz tradycyjnych serników i szarlotki, dobrze rotują ciasta fitness (z owocami), które są zdrowsze, mniej kaloryczne.  Cieszymy się, że klienci są otwarci na nowości. Duża w tym zasługa naszego personelu. Wykwalifikowane ekspedientki często doradzają kupującym i proponują nowe produkty.  Oprócz wysokiej jakości obsługi klienta kolejnym czynnikiem zwiększającym sprzedaż są akcje promocyjne - dodaje Małgorzata Mianowicz.

Sieć W.Czubak prowadzi aktualnie 19 sklepów firmowych oraz placówki patronackie. Dostarcza też pieczywo do 150 punktów (sklepy, restauracje,
szkoły).

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA