PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Klienci Poczty odbiorą paczki w 1700 kioskach i salonikach RUCH-u

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2016 09:57

Klienci Poczty odbiorą paczki w 1700 kioskach i salonikach RUCH-u fot. Ruch

Poczta Polska i RUCH zawarły umowę na odbiór przesyłek Poczty Polskiej w ogólnopolskiej sieci kiosków RUCH. Klienci Poczty Polskiej dzięki temu będą mieli do dyspozycji blisko 7 tysięcy punktów odbioru paczek w sieci click & collect.

REKLAMA

Poczta Polska, oprócz dostaw kurierskich „door to door”, oferuje w 4100 placówkach pocztowych usługę „Odbiór w Punkcie” przesyłek paczkowych lub kurierskich. W ubiegłym roku do tej sieci dołączyło także 1000 stacji paliw Orlen, które wydają przesyłki Poczty Polskiej. Obecna umowa z siecią RUCH na obsługę wydawania paczek w blisko 1700 kioskach i salonikach znacząco zwiększa potencjał do korzystania z usług paczkowych operatora narodowego.

Od listopada br. sklepy internetowe, platformy do e-handlu i klienci biznesowi będą mogli nadawać paczki w Poczcie Polskiej z opcją odbioru w kioskach i salonikach RUCH. Prawie 1700 nowych lokalizacji w sieci Poczty Polskiej zwiększy eKupującym możliwości odbioru produktów zakupionych online. Ponad 95 proc. punktów RUCH jest czynnych w soboty, a blisko 19 proc. również w niedziele. Paczki w kioskach i salonikach RUCH będą czekały na odbiór do 7 dni, a klienci zostaną poinformowani o czekającej przesyłce sms-em. Zakres usług objętych umową z RUCH obejmuje najpopularniejsze usługi paczkowe Poczty Polskiej: Paczka24 i Paczka48, Pocztex Kurier48, Pocztex Ekspres24.

– Systematycznie poszerzamy naszą sieć o punkty partnerów biznesowych. Chcemy już w 2017 roku mieć 10 tys. takich punktów. Obecna umowa z RUCH-em będzie miała także skutki biznesowe, bo zakładamy zwiększenie liczby paczek obsługiwanych przez Pocztę, dzięki konkurencyjnej ofercie dla e-sklepów, którym zależy na jak najwygodniejszej formie dostaw dla swoich klientów. – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Znaczącą przewagą rynkową sieci utworzonej z placówek Poczty Polskiej, stacji Orlen i kiosków i saloników RUCH są lokalizacje punktów dostępnych na terenie całego kraju, zarówno na obszarach miejskich, jak też wiejskich.

Każda przesyłka jest ubezpieczona do 1000 zł. Klient jest informowany kilkukrotnie o losach przesyłki np. wiadomościami smsowymi – w momencie nadania przez sklep internetowy, dotarcia przesyłki do punktu oraz po 3 dniach od dotarcia przesyłki do punktu. Klient może też śledzić status przesyłki online na stronach www. Przesyłka jest przechowywana 7 dni.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA