PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Klienci rezygnują z zakupów o rocznej wartości 5,2 mld zł z powodu złych komentarzy

Autor: dlahandlu.pl 28 kwietnia 2014 10:49

Ponad połowa z klientów (56 proc.) porzuca wirtualny koszyk i nie kontynuuje zakupów. Z kolei badania przeprowadzone przez PBS na zlecenie Fundacji Obserwatorium Zarządzania pokazują, że aż 5,6 mln Polaków rocznie rezygnuje z dostawców produktów i usług właśnie z powodu negatywnych komentarzy na ich temat. Rezygnacje te mogą kosztować polskich przedsiębiorców nawet 5,2 mld złotych.

REKLAMA

Według autorów ostatniego raportu ShoppingShow, 60 proc. konsumentów digitalnych sprawdza, porównuje ceny i szuka opinii na temat produktów i sklepów na swoich urządzeniach mobilnych. 

  • b prac. marketu 2014-04-28 17:40:28

    PROLETARIUSZE WSZYSTKICH KRAJÓW ŁĄCZCIE SIĘ tak powinno być oszukani klienci o wszelkich nie handlowych praktykach producentów i sprzedawców winni natychmiast informować i napiętnować takie praktyki!!. Jak widać to przynosi efekty-tak dalej

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14285

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA