Klienci spędzają coraz mniej czasu w hipermarketach

Autor: Gazeta Wyborcza Łódź 14 kwietnia 2011 09:32

Jak mówi na łamach Gazety Wyborczej Michał Sikora, rzecznik Tesco, w ciągu ostatnich trzech lat średni czas wizyty w hipermarkecie spadł z 80 do 68 minut.

Aby ich zatrzymać na dłużej, Tesco w Łodzi przy ul. Pojzierskiej zmieniło format na Tesco Extra.

Pojawiły się w nim minisklepy: drogeria, optyk, sklep z ubraniami, stoisko z telefonami i obsługą finansową. Po liftingu ładniejsze jest wyposażenie sklepu, wygodniejsze i większe chłodnie, intuicyjne rozmieszczenie produktów (np. zabawki ułożono markami).

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane