PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Klienici wybierają promocje „2 w 1", degustacje i obniżki cen

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2010 08:47

Ponad połowa Polaków z miast skorzystała w minionym roku z promocji typu „2 w 1" - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Nieco mniej popularne są degustacje w sklepach i obniżki cen.

REKLAMA

Promocje, w których płacąc za jedno opakowanie produktu, dostaje się dwa lub więcej, zna prawie trzy czwarte Polaków w wieku 15-49 lat mieszkających w miastach. Natomiast w minionym roku z takich ofert skorzystało ponad 55 proc. osób. Prawie co drugiego respondenta skusiła darmowa degustacja produktu w sklepie albo czasowa obniżka jego ceny. Natomiast promocje obejmujące rabaty za zakupy powyżej określonej kwoty, kupony rabatowe albo nagrody po zakupie konkretnego produktu kojarzy ponad połowa Polaków, ale zdecydowanie mniej osób skorzystało ostatnio z takich ofert.

W porównaniu do ubiegłorocznego badania więcej Polaków deklaruje, że korzysta z promocji opartych na mechanizmie rabatów, większej ilości produktu oraz produktów dołączanych do zakupu głównego. Natomiast na popularności i atrakcyjności dla konsumentów straciły okresowe obniżki cen. W tegorocznym badaniu więcej osób niż rok temu oceniło, że produkty objęte promocją są niższej jakości, natomiast więcej respondentów zadeklarowało, że są w pełni odporni na tego typu oferty, ponieważ zawsze wybierają ten sam produkt.

Badanie korzystania przez Polaków z programów lojalnościowych zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia od 26 lipca do 11 sierpnia br. wśród 800 osób w wieku 15-49 lat mieszkających w miastach.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA