PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Klient jest w stanie zapłacić więcej za produkt, jeżeli lubi sklep

Autor: pr 14 kwietnia 2016 09:31

Obecnie decydującą rolę w budowaniu doświadczenia klienta odgrywają detale – zarówno te wyróżniające markę sklepu, jak i te wpływające na komfort zakupów. Tam, gdzie jakość oraz cena są podobne, znaczącą rolę odgrywają inne czynniki.

- Klient ma na wyciągnięcie ręki dostęp do Internetu, z którego wybiera portale, fanpage oraz sklepy będące źródłem pozytywnych bodźców. Nie będzie przesadą twierdzenie, że klient jest w stanie dopłacić do zakupu po to, aby dokonać go w sklepie, który darzy sympatią. Aby ją zyskać, warto umocnić biznes w najczęściej ocenianych obszarach, czyli organizacji sprzedaży, kontaktu z obsługą oraz logistyki wysyłek. Lojalność klienta wobec sklepu lub marki budowana jest na sumie doświadczeń zebranych podczas całego procesu zakupowego – począwszy od oceny w serwisie recenzenckim, a skończywszy na szybkiej dostawie - mówi Jarosław Kamiński, dyrektor zarządzający RAJAPACK Sp. z o.o.

- W RAJAPACK do klientów docieramy kilkoma kanałami: za pośrednictwem sklepu online, telefonicznie, mailowo, przez live chat z doradcą ds. opakowań lub osobiście na spotkaniu z przedstawicielem handlowym. Synergia kanałów w połączeniu z ofertą stale magazynowanych 2 200 produktów i gwarancją dostawy w 24/48h zapewnia obsługę na najwyższym poziomie - dodaje Jarosław Kamiński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane