Klientka dostała zadośuczynienie od Kauflandu za wypadek spowodowany przez wadliwy wózek

Autor: gazeta.pl 15 lutego 2016 13:32

W Kauflandzie w Będzinie na ciężarną klientkę przewrócił się wózek z zakupami, od którego odpadło kółko. Dyrektor sklepu przez kilka miesięcy twierdził, że wypadku nie zarejestrowały kamery monitoringu. Kiedy jednak kobieta zagroziła sądem, wypłacono jej zadośćuczynienie - czytamy w gazeta.pl

Do zdarzenia doszło 22 grudnia 2014 roku w Kauflandzie przy ulicy 11 Listopada w Będzinie. W kolejce na kobietę w drugim miesiącu ciąży wysypały się zakupy z wózka sklepowego, od którego odpadło kółko. Kobieta zwróciła się do dyrektora sklepu o udostępnienie nagrania z monitoringu. - Najpierw mi mówił, że sklep nie udostępnia osobom prywatnym zapisu z kamer. A potem stwierdził, że żadna z nich nie zarejestrowała wypadku - mówi klientka sklepu.

Wynajęła więc radcę prawnego, który wysłał do Kaufland Polska Markety przedsądowe wezwanie do zapłaty. Domagał się 10 tys. zł zadośćuczynienia. 

W negocjacje włączyło się towarzystwo AIG Europe Limited, ubezpieczyciel Kauflandu. W efekcie pod koniec zeszłego roku klientka dostała 5 tys. zł zadośćuczynienia. Musiała jednak podpisać oświadczenie, że ta kwota wyczerpuje wszystkie jej roszczenia - podaje gazeta.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane