REKLAMA
REKLAMA

KnowledgeHub inwestuje w cukiernię Deseo

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2016 15:36

KnowledgeHub inwestuje w cukiernię Deseo fot. Deseo

KnowledgeHub został inwestorem w spółce DESEO Polska, działającej pod brandem DESEO Patisserie & Chocolaterie - cukierni specjalizującej się w ciastkach typu petit gateau, tortach i czekoladowych pralinach. Fundusz objął pakiet 33% udziałów, a pozostałą część kapitału utrzymują dotychczasowi udziałowcy.

REKLAMA

DESEO Patisserie & Chocolaterie to koncept zaczerpnięty z Francji i jedna z pierwszych tego typu cukierni w Polsce, prowadzona przez Łukasza Smolińskiego i Natalię Sitarską. DESEO stawia na innowacyjność oraz kreatywne podejście do deserów, a swoją ofertę kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. DESEO działa na rynku zaledwie od listopada 2015 roku. 

Marcin Woźniak, prezes zarządu funduszu KnowledgeHub wyjaśnia, że DESEO funkcjonuje na bardzo perspektywicznym, ale i dynamicznie rosnącym rynku. Spółka prezentuje innowacyjne podejście do biznesu, które w połączeniu z doświadczeniem zespołu zarządzającego, daje obiecującą perspektywę rozwoju.
Pozyskane od KnowledgeHub środki firma planuje przeznaczyć na rozszerzenie oferty i ekspansję na rynku warszawskim. W planach DESEO jest również eksport produktów na rynki zagraniczne.
Pozyskanie inwestora takiego jak KnowledgeHub to dla nas ogromna szansa, zarówno jeśli chodzi o rozwój oferty kierowanej do klientów B2C i B2B na rynku polskim, jak i o rozwój spółki pod kątem eksportu produktów za granicę. W nadchodzących miesiącach planujemy również wejście DESEO w e-commerce – mówi o najbliższych planach spółki Łukasz Smoliński, prezes DESEO.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA