Kobiety dwukrotnie częściej niż mężczyźni robią zakupy w e-delikatesach

Autor: media2.pl 3 grudnia 2010 13:12

Dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn kupuje artykuły spożywcze w sieci. Jako ich zaletę wskazują dostawę do domu, którą docenia aż połowa Polek dokonujących zakupów w sieci.

Wygoda, zakupy z dostawą do domu, oszczędność czasu, możliwość porównania cen i wyboru najlepszej oferty - te zalety zakupów w internecie wskazywane były najczęściej w badaniu "E-zakupy" przeprowadzonym przez UPC Polska

Na pytanie "Czy kiedykolwiek kupiła Pani/Pan produkt lub usługę przez internet?" twierdząco odpowiada 97 proc. kobiet i 98 proc. mężczyzn. 42proc. badanych Polek robi zakupy częściej niż raz w miesiącu, 38 proc. - raz na 2-3 miesiące.

Najczęściej kupujemy na portalach aukcyjnych (94 proc. kobiet, 95 proc. mężczyzn). Ponad połowa kobiet i mężczyzn kupujących w sieci zakupy robi na stronach internetowych sklepów, które znają w realu. Tyle samo kupuje ze stron sklepów zajmujących się tylko sprzedażą internetową. Podobna liczba kupuje za pomocą strony producenta lub firmy świadczącej zamawiany produkt/usługę. Więcej kobiet niż mężczyzn zamieszcza w Internecie opinie na temat kupowanego produktu i usług, z których korzysta. Więcej także ogląda produkt „na żywo" przed jego zamówieniem (21 proc. kobiet, 16 proc. mężczyzn).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8450

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane