PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kobiety dwukrotnie częściej niż mężczyźni robią zakupy w e-delikatesach

Autor: media2.pl 3 grudnia 2010 13:12

Dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn kupuje artykuły spożywcze w sieci. Jako ich zaletę wskazują dostawę do domu, którą docenia aż połowa Polek dokonujących zakupów w sieci.

REKLAMA

Wygoda, zakupy z dostawą do domu, oszczędność czasu, możliwość porównania cen i wyboru najlepszej oferty - te zalety zakupów w internecie wskazywane były najczęściej w badaniu "E-zakupy" przeprowadzonym przez UPC Polska

Na pytanie "Czy kiedykolwiek kupiła Pani/Pan produkt lub usługę przez internet?" twierdząco odpowiada 97 proc. kobiet i 98 proc. mężczyzn. 42proc. badanych Polek robi zakupy częściej niż raz w miesiącu, 38 proc. - raz na 2-3 miesiące.

Najczęściej kupujemy na portalach aukcyjnych (94 proc. kobiet, 95 proc. mężczyzn). Ponad połowa kobiet i mężczyzn kupujących w sieci zakupy robi na stronach internetowych sklepów, które znają w realu. Tyle samo kupuje ze stron sklepów zajmujących się tylko sprzedażą internetową. Podobna liczba kupuje za pomocą strony producenta lub firmy świadczącej zamawiany produkt/usługę. Więcej kobiet niż mężczyzn zamieszcza w Internecie opinie na temat kupowanego produktu i usług, z których korzysta. Więcej także ogląda produkt „na żywo" przed jego zamówieniem (21 proc. kobiet, 16 proc. mężczyzn).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA