PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kobiety najbardziej aktywną grupą w zakresie porównywania cen

Autor: MondayNews.pl 17 listopada 2015 10:52

Według danych Blix  81 procent użytkowników, którzy chętnie przeglądają gazetki promocyjne sieci handlowych w aplikacjach mobilnych, to kobiety. Największą grupę stanowią osoby w wieku 25-34 lat. Większość z nich pochodzi z województwa mazowieckiego, głównie z Warszawy.

W mobilnych aplikacjach gazetkowych kobiety najczęściej poszukują produktów spożywczych, ale także chemicznych, które mogą kupić na zapas (np. proszki do prania, płyny do prania lub płukania). Zainteresowane są również produktami dla dzieci, zwłaszcza dla niemowląt (mleko, pampersy, basen). Kupują również zabawki dziecięce lub produkty AGD (np. odkurzacz).

Panie najczęściej wybierają gazetki Biedronki, Lidla, Carrefoura i Tesco. Są to najbardziej reprezentowane sieci w Polsce, jeżeli chodzi o produkty spożywcze. Natomiast wśród firm kosmetycznych najczęściej przeglądają one ofertę sieci Super-Pharm i Rossmann. W pozostałych kategoriach produktowych dużą popularnością cieszy się sieć Pepco, a także RTV Euro AGD.

– Sieci te publikują bardzo dużą liczbę różnych gazetek. Często je zmieniają, wiele z nich jest publikowanych w tym samym czasie. Spożywcze sieci handlowe wielokrotnie promują w nich również produkty non food i tym przyciągają klientów, wyjaśnia Michał Pajdak z aplikacji Blix.

Mężczyźni mniej przeglądają mobilne gazetki promocyjne (19 procent). Jeżeli już to robią, to zazwyczaj są zainteresowani ofertami dotyczącymi produktów RTV lub Do It Yourself.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane