PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kolejna kampania wspierająca sprzedaż warzyw Bonduelle

Autor: pr 29 stycznia 2015 11:31

Kolejna kampania wspierająca sprzedaż warzyw Bonduelle

27 stycznia ruszyła kolejna kampania Bonduelle zaplanowana i realizowana przez Codemedia SA. Kampania warzyw „Już Przygotowanych Na Parze" Bonduelle jest kolejnym etapem wsparcia tej linii produktowej dostępnej w kategorii warzyw w puszce i mrożonych, realizowanego przez Codemedia w zeszłym roku.

REKLAMA
Celem akcji jest budowanie świadomości unikalnej linii warzyw przygotowanych na parze oraz edukacja na temat ich benefitów. Koncepcję współtworzył nowy dział w strukturach Codemedia - GoodStory zajmujący się storytellingiem. Za kreację odpowiada agencja interaktywna Insignia.

Działania zaplanowane przez Codemedia i Bonduelle mają zainspirować kobiety w wieku od 20 - 44 lat do tworzenia zdrowych, pełnowartościowych, a także łatwych w przygotowaniu dań na bazie warzyw przygotowanych na parze od Bonduelle. Warzywa te dzięki unikalnej metodzie blanszowania na parze, zamiast w wodzie, mają wyjątkowe walory. W ocenie konsumentów mają idealny smak i chrupkość. Zachowują także maksimum wartości odżywczych. Dzięki projektowi, marka chce przekonać użytkowniczki, że posiłki bogate w warzywa można jeść przez cały rok, przy zachowaniu ich wartości odżywczych i walorów smakowych. Skupiając się na zdrowotnych zaletach warzyw, Bonduelle chce zachęcić również do częstszego sięgania po nie w kuchni.

Centrum działań stanowi strona warzywneinspiracje.pl/naparze, gdzie użytkowniczki mogą znaleźć kulinarne inspiracje opracowane specjalnie na potrzeby akcji przez blogerkę Aleksandrę Krzyżanowską, od 7 lat prowadzącej bloga 2smaki.pl. Przepisy bazują na wykorzystaniu produktów Bonduelle już przygotowanych na parze warzywach w puszkach i mrożonkach. Łącznie na stronie akcji i na blogu pojawi się szesnaście autorskich przepisów. Osiem z nich będzie dostępnych w formie materiału video (zamieszczanych w każdy piątek), a kolejne osiem jako artykuły ukazujące się co wtorek. Partnerem kampanii jest portal Wp.pl. Dodatkowo kampania zostanie wsparta działaniami mediowymi.

Projekt potrwa od 27 stycznia do połowy marca 2015 roku.


 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA