Kolejna marka sięga po wizerunek jeleniowatego

Autor: wirtualnemedia.pl/dlahandlu.pl 7 lipca 2014 13:06

Po reklamach Biedronki z jeleniem przyszedł czas na reklamę ciastek Hit (Bahlsen) z łosiem. Oba zwierzęta należą do ssaków z rodziny jeleniowatych. Hasło reklamowe ciastek HIt to „Może powodować imprezy" i wizerunek imprezowego łosia.

W reklamach Hit prezentowany jest nowy produkt - ciastka Choco Sticks. Kampania - zaplanowana na trzy miesiące - obejmuje telewizję, internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz punkty sprzedaży.

Przed miesiącem do komunikacji ciastek Hit wprowadzono łosia Imprezowe Ciacho. Będzie on wykorzystywany przede wszystkim w social media

Reklamy Biedronki z animowanym jeleniem tańczącym w samochodzie to pierwsza odsłona dłuższej kampanii pod hasłem „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane