Kolejna odsłona kampanii Gillette

Autor: wirtualnemedia.pl 3 stycznia 2014 10:04

Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Wyzwanie Gillette Sensitive". Kampania ma na celu promocję maszynki do golenia Gillette Fusion ProGlide Sensitive - informują wirtualnemedia.pl.

Marka zachęciła internautów do zgłaszania swoich kandydatur do wzięcia udziału w kolejnych ekstremalnych próbach. Trzech mężczyzn wybranych przez internautów mogło przetestować skuteczność maszynki Gillette Fusion ProGlide Sensitive w ekstremalnych warunkach (jazda samochodem buggy i skuterem śnieżnym, flyboarding), co uwieczniono w kilkuminutowych filmikach.

Kampania potrwa do połowy stycznia. Działania realizowane są na kanale marki na YouTube oraz jej fan page'u na Facebooku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane