Kolejna odsłona kampanii Łaciatego

Autor: dlahandlu.pl 24 maja 2012 14:46

Rozpoczął się kolejny etap najnowszej kampanii mleka ŁACIATE. Od 23 maja br. w stacjach telewizyjnych - takich jak TVP, Polsat czy TVN - emitowane są spoty, które są kolejnym etapem kampanii mediowej.


Przekaz kampanii jest ciekawy i niestandardowy - Łaciate czują się bezpiecznie w każdej pozycji. Uprawiają jogę, stają na głowie, czy relaksują się na gałęzi drzewa. Spoty telewizyjne wyjaśniają dziwne zachowanie krów i zwracają uwagę na unikatowe walory nowego opakowania mleka ŁACIATE. Cechą wyróżnialną mleka Łaciate w nowym kartonie jest bezpieczne zamknięcie, dzięki któremu ŁACIATE można przechowywać w dowolnej pozycji bez ryzyka wylania się mleka.

 

Mleko ŁACIATE w nowym kartonie pojawiło się na rynku w połowie kwietnia. Nowe opakowanie jest smuklejsze od dotychczasowego, bardziej poręczne i wygodne dla użytkownika. Dodatkowo zaopatrzone jest w bezpieczne dwustopniowe zamknięcie.

Aktualna kampania mleka ŁACIATE realizowana trzystopniowo. Z początkiem maja na ulicach pojawiły się billboardy przedstawiające krowy w nietypowych pozycjach. Od 23 maja br. w stacjach telewizyjnych emitowane są spoty, natomiast na czerwiec planowana jest kampania prasowa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane