Kolejna odsłona kampanii Majonez Kętrzyński - Kultowy Polski Majonez

Autor: pr 28 stycznia 2015 13:21

Kolejna odsłona kampanii Majonez Kętrzyński - Kultowy Polski Majonez

Kucharz Kultowego Majonezu poszukiwany - akcja jest skierowana do klientów firmy „MAJONEZY" z Kętrzyna. Zwycięzca zabawy będzie promowany na kanałach informacyjnych marki. - Nie szukamy profesjonalisty, ale kogoś z ikrą i poczuciem humoru - mówi szef marketingu.

Akcja poszukiwania Kucharza Kultowego Majonezu jest częścią kampanii „Majonez Kętrzyński - Kultowy Polski Majonez".

- Konsekwentnie staramy się angażować klientów w działania związane z naszą marką- mówi Leszek Kuszczak, szef marketingu firmy „MAJONEZY" Spółdzielnia Pracy Produkcyjno- Handlowa w Kętrzynie. - Ważną częścią naszej strategii komunikacji jest bezpośredni kontakt z odbiorcami produktów. Wychodzimy do nich, m.in. biorąc udział w wakacyjnych imprezach, prowadzimy sampling, angażujemy się w organizację spotkań dla blogerów. Cały czas dbamy też o intensywną komunikację na portalach społecznościowych. W Polsce panuje coraz większa moda na gotowanie. Ludzie wkładają w to mnóstwo serca i pomysłów. Powstaje coraz więcej stron poświęconych tej tematyce, widzimy ogromną aktywność w organizowanych przez nas konkursach kulinarnych. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać ten potencjał, proponując miłośnikom naszego produktu zabawę, która pozwoli nam wybrać spośród nich Kucharza Kultowego Majonezu.
Żeby wziąć udział w konkursie trzeba do 15 lutego wysłać trzy autorskie przepisy zilustrowane wykonanym przez siebie zdjęciem. Zwycięzca będzie zobowiązany dostarczać co najmniej jeden przepis miesięcznie. W zamian firma będzie je promować na swoich kanałach informacyjnych: na profilu FB, Google Plus, na blogu „Rozmyślania Kultowego Kętrzyniaka", a w niedługiej perspektywie na nowej internetowej stronie.

Kucharz Kultowego Majonezu zostanie też zaproszony do zakładu w Kętrzynie, gdzie weźmie udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej i zostanie bohaterem filmiku na Youtube. Co miesiąc będzie też otrzymywał pokaźną paczkę firmowych produktów, tak aby mógł wykorzystywać je w swoich daniach. Na tym nie koniec. Firma będzie też dorzucać niespodzianki przydatne w kuchni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane