Kolejna odsłona kampanii marki Desperados

Autor: pr 25 sierpnia 2016 09:57

Od 22 sierpnia br. we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oglądać można drugi 30-sekundowy film marki Desperados „Wynalazcy”.

Zrealizowany w konwencji barwnego reportażu spot jest kontynuacją opowieści o odkrywaniu nocy, wieczorów i świtów. To pierwsza od 6 lat reklama wizerunkowa marki z polskim konceptem i lokalną produkcją.

Relacją z tej imprezowej podróży jest dwuminutowy film, który od połowy sierpnia oglądać można na kanale YoutTube Desperadosa. Materiał posłużył do zrealizowania dwóch 30” spotów emitowanych teraz w telewizji. 

Koncepcję filmu „Wynalazcy” przygotował Paweł Heinze, reżyserią zajął się szwedzki reżyser Daniel Wirtberg, a produkcję powierzono Opus Film. Kampania obejmuje dwa filmy 30-sekundowe, które emitowane są w telewizji, na VOD oraz na Facebooku i Instagramie. Pełną dwuminutową wersję spotu można zobaczyć na kanale YouTube Desperadosa oraz na stronie www.desperados/com.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane