Kolejna odsłona kampanii marki Tymbark

Autor: wirtualnemedia.pl 19 maja 2015 09:41

Kolejna odsłona kampanii marki Tymbark Fot. screen z reklamy Tymbarku za wirtualnemedia.pl

Bohaterami nowych spotów promujących napoje Tymbark (produkowane przez Maspex Wadowice) są młodzi ludzie wyobrażający sobie abstrakcyjne połączenia ulubionych rzeczy. - podają wirtualnemedia.pl.

Za telewizyjną kampanię brandu odpowiadają agencje Brainbox i Mindshare.

Oryginalne połączenia w marzeniach bohaterów mają odzwierciedlać smaki zawarte w dwóch wariantach napoju Tymbark: malina-mięta i jabłko-mięta. Ponadto pokazują radość, energię i niebanalny humor.

Obecna kampania obejmuje telewizję (m.in. TVN i Polsat) oraz internet (YouTube i serwisy VoD).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane