PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Kolejna odsłona kampanii marki Zagrodowy

Autor: pr 3 listopada 2016 11:32

Kolejna odsłona kampanii marki Zagrodowy Fot. mat.pras.

Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Zagrodowy pod hasłem „Wielki kurczak z małej zagrody”! Podjęte działania mają na celu przybliżyć konsumentom najważniejsze informacje na temat chowu i korzyści płynących z obecności kurczaka Zagrodowego w codziennym menu. Podejmując szereg aktywności w mediach marka zaznacza swoją mocną pozycję rynkową i wzmacnia swój pozytywny wizerunek.

W listopadzie i grudniu pojawią się reklamy w prasie. Kampania swoim zasięgiem obejmie tytuły prasy poradnikowej, lifestylowej, luksusowej, zdrowotnej i kulinarnej. Przez cały czas jej trwania marka otrzyma wsparcie PR zarówno w mediach drukowanych jak i internetowych.

 Konsumenci mogą liczyć na wiele aktywności na profilu marki Zagrodowy na Facebooku. Obecnie realizowany jest konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który potrwa do 25. listopada br. Aby wziąć w nim udział, należy opublikować danie przyrządzone z Kurczaka Zagrodowego z widoczną na zdjęciu etykietą zakupionego produktu. Komisja Konkursowa wybierze zwycięskie przepisy oceniając ich oryginalność i pomysłowość autorów. Przewidziano także kampanię na Facebooku w celu zwiększenia zaangażowania i zasięgów poszczególnych postów.

Swoją premierę ma również zabawny spot video, który został zrealizowany z myślą o użytkownikach Facebooka, Youtuba oraz platformy Payback.pl.

Za wszystskie działania z zakresu marketingu internetowego odpowiedzialna jest agencja Performance Media. Za zakup kampanii prasowej oraz komunikację pr odpowiada agencja Quality PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane