Kolejna odsłona kampanii Okocim - Wszystko dla Przyjemności

Autor: dlahandlu.pl/PR 7 grudnia 2010 10:58

Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim - Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.", tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska.

Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło "Wszystko dla przyjemności".
- Nasz najnowszy spot jest kontynuacją kampanii pod hasłem ‘Okocim - Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.'. W tej kreacji bohaterem jest przede wszystkim piwo Okocim Premium Mocne, które dzięki wiedzy naszych doświadczonych piwowarów zyskuje unikalny, głęboki smak przez wielu uważanych za klasykę smaku mocnego piwa - mówi Dariusz Deszczka, Senior Brand Manager marki Okocim.
Autorem kreacji jest agencja Red8. Spot wyreżyserował Marek Dawid. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.
30-sekundowy spot Okocimia będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich tj. TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz kanałach tematycznych, takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane