Kolejna odsłona kampanii piwa Warka

Autor: pr 25 lutego 2016 12:41

Planeta Warka –  męski świat wykreowany w kampanii reklamowej piwa Warka – odkrywa swoje kolejne atuty. 25 lutego startuje emisja drugiego spotu telewizyjnego, prezentującego nową odsłonę idyllicznego życia mężczyzn.

Planeta Warka to wyimaginowane miejsce, w którym męskie potrzeby i pasje realizowane są w niezwykły sposób. Pokazane z dystansem i poczuciem humoru, dają nowe spojrzenie na klasyczną, męską naturę. 

Drugi spot z serii prezentuje kolejne sceny z życia na Planecie Warka. Projektanci domów uwzględniają tu zamiłowanie mężczyzn do sportu, dając im możliwość kibicowania „na żywo” bez konieczności opuszczania własnego „M”. Pasję do jazdy sportowymi samochodami rozumie każdy szef, a podziw z jakim spotykają się najmniejsze choćby osiągnięcia bywa zaskakujący również dla samego mężczyzny. Na Planecie Warka nawet natura pomysłowo ułatwia delektowanie się schłodzonym piwem.

Spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w prasie, Internecie i mediach społecznościowych.

Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotu jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane