Kolejna odsłona kampanii reklamowej Frosty

Autor: pr 21 października 2015 11:18

100% naturalnego smaku! – pod tym hasłem wystartowała kolejna już odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Pierwszy raz w historii, swoim zasięgiem objęła nie tylko telewizję, ale również radio.

„Przekonaj się jak łatwo przygotujesz…” – tymi słowami bohater spotów zachęca konsumentów do spróbowania produktów marki. Już po raz kolejny Piotr z FRoSTY wprowadza widzów w świat produktów marki: Złotych Paluszków Rybnych oraz gamy Ryb z pieca, prezentując równocześnie jej politykę, gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek. Zgodnie z ideą 100% naturalnego smaku!, FRoSTA w swoich produktach nie stosuje barwników, aromatów ani wzmacniaczy smaku. Na wszystkich produktach rybnych, znajdziemy zaś certyfikat MSC mówiący o pochodzeniu ryb z certyfikowanych łowisk.

Kampania telewizyjna potrwa do maja 2016 r. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane na antenach stacji ogólnopolskich i tematycznych – zobaczymy je m.in. w TVN, TVP, Polsacie czy AXN i MTV. Reklamy radiowe usłyszymy na antenach stacji ogólnopolskich (RMF i Radio Zet) oraz stacji lokalnych przez cały październik.

Za zakup mediów odpowiadał dom mediów ZenithOptimedia, działania PR realizuje agencja JBcomm.

 


 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane