Kolejna odsłona kampanii reklamowej ketchupu Heinz

Autor: dlahandlu.pl 7 września 2010 12:13

Kolejna odsłona kampanii reklamowej ketchupu Heinz

Ruszyła kampania telewizyjna ketchupu Heinz. Jest to kolejna odsłona znanej kreacji, w której hamburger wyśpiewuje wyznanie ketchupowi.

"Heinz up, baby, Heinz up..." to motyw przewodni tego muzycznego spotu. Butelkę ketchupu piosenką uwodzi spragniony smaku hamburger. Hasło "Przebój smaku od 1986 roku" podkreśla unikalną wartość tej marki - tradycję doskonałego smaku.

- Spot telewizyjny ma wizerunkowy charakter i podkreśla to, co dla marki Heinz jest najważniejsze - doskonały smak, który nada wyrazistości potrawom - mówi Katarzyna Gospodarek, rzecznik prasowy HJ Heinz Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane