Kolejna odsłona konkursu marki Black

Autor: pr 2 grudnia 2013 14:01

Marka Black przygotowała kolejną niespodziankę dla swoich fanów. Już od 3 grudnia za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage'u BLACK Energy Drink na Facebooku, męska część fanów napoju Black będzie mogła zaprezentować swoją foto-kreatywność i zawalczyć o własny egzemplarz kalendarza Black. Zgłoszenia w konkursie można nadsyłać do 17 grudnia br.

W rywalizacji może wziąć udział każdy mężczyzna, który w okresie od 3 do 17 grudnia br. zakupi dowolny produkt marki Black Energy, zachowa paragon i wykaże się kreatywnością na Facebooku. Zadaniem będzie zamieszczenie, za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage'u Black Energy Drink, zdjęcia pokazującego, że jest się prawdziwym fanem energii spod znaku Black. Nagrody otrzymają autorzy nieszablonowych i przykuwających uwagę obrazów, które zgromadzą największą liczbę głosów wśród internautów oraz zyskają uznanie jury.

Pierwsza część projektu „Seven Ways to Sin by Black" spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W czasie trwania konkursu fanpage Black Energy Drink na Facebooku zanotował 93 proc. wzrost liczby użytkowników, przekraczając 159 tys. BLACKfanów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane