Kolejna odsłona konkursu marki Lech

dlahandlu.pl 26 maja 2015 12:55

Kolejna odsłona konkursu marki Lech Fot. mat. pras.

Leszek Chmielewski nie zwalnia tempa - podróżuje i inspiruje do kolejnych działań, tym razem w konkursie „Leć za Leszkiem”. Do wygrania są vouchery na bilety lotnicze.

Konkurs „Leć za Leszkiem” trwa do 28 czerwca. Co tydzień na stronie internetowej www.esky.pl/leszek pojawią się zdjęcia przedmiotów związanych z egzotycznymi krajami i marką Lech Premium. Na ich podstawie uczestnik będzie musiał przedstawić własną inspirację, która będzie połączeniem obu tych elementów. Prace konkursowe - fotografie lub grafiki - można zamieszczać na oficjalnej stronie internetowej. Najciekawsze z nich wyłoni jury - te z najwyższą oceną zostaną nagrodzone.

Nagrodę w konkursie stanowią vouchery na zakup biletów lotniczych. Każdego tygodnia będzie można wygrać 7 voucherów o wartości 2 000 złotych i 1 wart 6 000 złotych. Nagrodę będzie można zrealizować wyłącznie za pośrednictwem strony partnera konkursu - eSky.pl.

Konkursowi „Leć za Leszkiem” towarzyszyć będzie komunikacja, która obecna będzie w telewizji, Internecie oraz na outdoorze. Pomysłodawcą konkursu i podmiotem odpowiedzialnym za jego realizację jest agencja Lubię to. Kampanię ATL przygotowała agencja GPD, a działania PR prowadzi Publicon. Głównym partnerem akcji jest eSky.pl.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane