Kolejna odsłona nowej kampanii piwa Tyskie

Autor: pr 8 kwietnia 2016 16:49

Najnowsza reklama piwa Tyskie to kolejna odsłona przygód Mazura i Mecenasa, bohaterów kampanii. To kontynuacja opowieści z poprzedniego spotu.

Panowie dotarli do Czech, a za nimi Von Stein, który chce ich ukarać za dezercję, a przede wszystkim odebrać im cenną, bo pełną najlepszego polskiego piwa, ciężarówkę – mówi Michał Kuczyński, dyrektor marki Tyskie. – Naszym celem jest chęć rozbawienia widzów. Inspirując się przygodami „CK Dezerterów” zdecydowaliśmy się na określoną stylistykę i konwencję, a co za tym idzie pokazujemy pewną epokę oraz historię, która stanowi spójną całość jaką są przygody naszych bohaterów. Zachęcamy więc do oglądania kolejnych ‘odcinków’, do śledzenia ich losów i kibicowania im w ucieczce przed Von Steinem – dodaje. 

Zainaugurowana na początku marca nowa komunikacja piwa Tyskie to odwołanie do charakterystycznych cech Polaków, takich jak: pomysłowość, zaradność, umiejętność wychodzenia nawet z najtrudniejszych sytuacji obronną ręką, a przede wszystkim poczucie humoru.

Telewizyjna premiera nowego spotu zaplanowana jest na 11 kwietnia. Reklamy będzie można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych.

Kolejny etap ucieczki Mazura i Mecenasa, jak i skrupulatny plan pościgu Von Steina odmalowała agencja Bardzo. Kinematograf, który uchwycił ich zmagania należy do duetu KONQUBINAT, zaś produkcją zajął się OTO FILM, udźwiękowieniem studio JUICE. Materiał wzięło następnie w obroty Studio ORKA. Pościg śledzić można w internecie dzięki agencji Saatchi&Saatchi. Zaś za medialne oblicze dezercji odpowiadają dom mediowy ZOG oraz agencja Q&A Communications.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane