Kolejna sieć hipermarketów porównuje się z dyskontami

Autor: www.dlahandlu.pl 25 maja 2012 13:12

Hipermarkety ścigają się cenowo z dyskontami. Na początku roku Tesco ruszyło z akcją "Najtańszy koszyk codziennych zakupów". Sieć dawała gwarancję, że koszyk 15 produktów będzie tańszy niż koszyk tych samych kategorii najtańszych produktów dostępnych w dyskontach. Teraz z podobną kampanią wystartowała sieć Real.

Tego typu akcje to nie tylko sposób na przyciągnięcie kilientów sklepów dyskontowych takich jak Biedronka, ale także szansa na promocję produktów pod marką własną sieci.

Akcja Reala "W dyskoncie taniej nie kupisz" prowadzona jest od 24.05.2012 do 31.12.2012. Sieć wytypowała artykuły, które będą oznakowane na półkach opisem „W Dyskoncie taniej nie kupisz", a na paragonie fiskalnym przy opisie artykułu znajdą się symbole „GC".

Uczestnicy akcji, którzy w czasie trwania akcji dokonają w sklepach Real zakupu artykułów wytypowanych do akcji, a po dokonaniu zakupu stwierdzą, że w dyskontach zlokalizowanych na terenie tego samego miasta, w którym dokonali zakupu w sklepie Real nabyć można identyczne produkty w cenach niższych otrzymają rabat stanowiący różnicę pomiędzy ceną zakupu w dyskoncie, a ceną zakupu w sklepie sieci.

W wypadku identycznych artykułów, ale o innej gramaturze niż sprzedawanej w Real jeśli różnica w wadze czy pojemności nie przekracza 30%, ceny do porównania przeliczane są na jeden litr bądź jeden kilogram danego produktu. Rabat stanowiący różnicę jest wypłacany w gotówce. Akcją objęte są sklepy sieci dyskontów: Biedronka i Lidl.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • blogkupca.pl 2012-05-25 18:14:51

    Cóż napisać? Za późno!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane