Kolejna sieć startuje z tygodniami tematycznymi

Autor: www.dlahandlu.pl 11 września 2015 11:36

Sieć delikatesów Alma wystartowała z akcją tematyczną "Dni brytyjskie". To kolejna sieć, która zdecydowała się na taki sposób promocji produktów.

Sieć w nowej gazetce promuje m.in. brytyjskie herbaty, sery, galaretki, makarony i pesto sygnowane marką Jamie Oliver, czekolady, napoje imbirowe i alkohole.

Produkty dostępne są od 10 do 23 września.

Akcje tematyczne zapoczątkowały dyskonty Lidl i Biedronka. W ubiegłym roku w ten trend włączyła się poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł. W czerwcu br. z akcją tematyczną wystartował Polomarket, a na początku września Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Joanna z Gdańska 2015-09-14 13:58:11

    Moze zaskoczę, ale najbardziej pozytwynie zaskoczyla mnie jakość produktów z tygodni tematycznych w Polo. Nie tylko fajnie ogrywają to marketingowo, ale przede wszystkim ta jakosc produktow zadowala. Hiszpańskiego Fueta kupililismy zapasy na miesiąc ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane