REKLAMA
REKLAMA

Kolejna sieć stawia na projektantów. Kolekcja Gosi Baczyńskiej w Rossmanie

Autor: www.dlahandlu.pl 25 września 2015 11:23

Kolejna sieć stawia na projektantów. Kolekcja Gosi Baczyńskiej w Rossmanie Na zdjęciu sklep sieci Rossmann, fot. za rossmann.com.pl

Rossmann śladem dyskontów wprowadza do oferty towary "z wyższej półki". Od października w sklepach sieci pojawią się ubrania polskiej projektantki Gosi Baczyńskiej.

REKLAMA

W kolekcji są m.in.: bluzki (ceny od 79,99 zł do 129,99 zł), spodnie (149,99 zł), spódnica (99,99 zł), torby (od 89,99 zł do 169,99 zł), a także szale, czapki, rękawiczki, paski i skarpetki.

Mottem kolekcji jest "Moda dla wszystkich kobiet niezależnie od wieku", nie tylko ze względu na przystępne ceny, ale także miejsce w którym będzie można kupić jej ubrania.

– Wszyscy myślą, że projektanci ubierają tylko gwiazdy. A przecież my ubieramy najróżniejsze kobiety. I bardzo znane i te "normalne" (...) – mówiła we wrześniowym miesięczniku "Skarb" Gosia Baczyńska. I dodała: - Cały czas mam na uwadze w jakim społeczeństwie żyjemy. Dlatego postanowiłam zrobić modę dla każdego, żeby była ponadczasowa, a nie na jeden sezon.

Już w sierpniu na swoim profilu na Facebooku Gosia Baczyńska zapowiedziała pojawienie się takiej kolekcji.

Przypomnijmy, w ubiegłym roku duet Paprocki & Brzozowski rozpoczął współpracę z Biedronką. Sieć miała w swojej ofercie również brania od młodych projektantów z ASP.
W Lidlu również pojawiały się specjalne kolekcje m.in. firmy Wittchen czy buty Crocs.

Według prowadzonych przez agencję badawczą Inquiry badań, polscy konsumenci kierują się przy wyborze sklepu w dużej mierze szerokim asortymentem i cenią sobie sklepy, które mają w ofercie „wszystko, czego potrzebuję”. Szczególnie atrakcyjne dla klientów są oferty dyskontów, które już dawno przestały być sklepami stricte spożywczymi.

- Trzeba podkreślić, że takie akcje stanowią nieodłączny składnik koncepcji sklepu dyskontowego, a wielu klientów wręcz poluje na takie okazje. W przypadku akcji z marką Wittchen nowością było to, że w ofercie dyskontowej pojawiły się produkty „z górnej półki” i mimo promocji, w wysokiej cenie. Markowe wyroby w dyskontach to nie jedyne zmiany w asortymencie wielkich sieci, jakie zaobserwowaliśmy w Inquiry na przestrzeni ostatnich miesięcy. Od jakiegoś czasu w Media Markt możemy kupić napoje, w H&M kosmetyki, a w drogeriach Rossman – żywność ekologiczną i produkty dla zwierząt. Dodatkowy asortyment sprawdza się pod warunkiem, że z punktu widzenia klienta ma on logiczne uzasadnienie. Warto zatem przyjrzeć się potrzebom odwiedzających daną sieć klientów - podkreśla Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry.

 

  • Tomek 2015-09-25 14:47:44

    Ło matko, wielcy projektanci, a w dyskontach muszą zarabiać. Śmieszne...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA