PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kolejna sieć ze specjalną ofertą na Euro2012

Autor: pr 21 maja 2012 14:22

Sieć Lidl rusza z nową kampanią promocyjną ‘Cenowe mistrzostwa świata w Lidlu'. Promocja w sieci Lidl obejmuje wyselekcjonowany asortyment produktów żywnościowych i akcesoriów dla kibiców.

REKLAMA
- Chcemy zaprezentować naszą specjalną ofertę dla kibiców w sposób taktyczny, inspirowany ideą i pasjonującym duchem mistrzostw, niczym mecz piłkarski - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Będący przedmiotem kampanii, specjalnie wyselekcjonowany asortyment obejmuje zarówno przekąski, dania gotowe i słodycze, jak również specjalne zestawy akcesoriów.

Premiera spotu telewizyjnego odbyła się 19 maja na liczącym już ponad 100 tysięcy fanów fanpage'u Lidl Polska na Facebooku, a kampania rusza na dobre dzisiaj, w poniedziałek 21 maja, kiedy to spoty emitowane będą w najchętniej oglądanych pasmach telewizyjnych w Polsce. Dzień później, we wtorek 22 maja pojawią się spoty radiowe.

Informacje o piłkarskiej ofercie dostępne są również w gazetkach promocyjnych, nośnikach POS (plakaty, billboardy) na stronie lidl.pl oraz fanpage'u www.facebook.pl/LidlPolska.

Kampania „Cenowe Mistrzostwa Świata w Lidlu" potrwa do 1 lipca.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15624

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA