REKLAMA
REKLAMA

Kolejne marki w Factory Warszawa Annopol

Property News 19 kwietnia 2013 11:43

Działające od miesiąca Factory Warszawa Annopol odwiedziło już ponad 280 tysięcy klientów. Na 19,7 tys. mkw. powierzchni handlowej kupujący mają do dyspozycji ponad sto sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Od najbliższy weekendu oferta outletu będzie bogatsza o dwie nowe marki: Puccini i Scott Free.

REKLAMA
- W ostatnich tygodniach w Factory Warszawa Annopol rozpoczęły działanie kolejne sklepy i stoiska, w tym Ziaja z kosmetykami oraz Coffee Can z kawą, herbatą i akcesoriami - mówi Anna Zawadzka, dyrektor centrum.

W kolejnych tygodniach oferta Factory Warszawa Annopol wzbogaci się o sklepy Adidas, Barakuda, Italian Fashion, Hi-tech i Brugi, a także pierwszą w Warszawie salę zabaw dla dzieci Jupi Park, w której organizowane będą warsztaty i przyjęcia dla najmłodszych.

Wśród najemców centrum znalazły się takie marki jak: Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi's, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Klienci mogą korzystać również z oferty popularnej drogerii Rossmann, restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło oraz sklepu z czekoladą Lindt.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA
  • Max

    4,60

  • Śr

    3,11

  • Min

    2,20

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA