Kolejne zagraniczne marki wchodzą do Polski

Autor: Rzeczpospolita 3 listopada 2014 09:58

W trzecim kwartale na polskim rynku zadebiutowało wiele nowych marek, m.in.: francuskie Sinequanone i Undiz, włoska Eye Sport, grecka Fullah Sugah czy amerykańska Kilhl's Since 1851. Nasz kraj pozostaje atrakcyjnym rynkiem do ich dalszej ekspansji dla sieci handlowych - czytamy w Rzeczpospolitej.

Jak mówi w rozmowie z Rzeczpospolitą Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych w Colliers International, w trzecim kwartale tego roku w dalszym ciągu mieliśmy do czynienia z rynkiem najemcy, z odczuwalną presją na wysokość czynszów i wszelkiego rodzaju dodatkowe zachęty dla najemców. Dotyczyło to nie tylko dużych najemców, ale także tych mniejszych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane