PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kolejny etap kampanii outdoorowej marki Bosman

Autor: pr 23 marca 2015 14:52

W połowie marca Bosman rozpoczął kolejny etap kampanii outdoor'owej „Moje życie. Moja pasja.". Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Maciej Stolarczyk i Dariusz Adamczuk, którzy reprezentują klub piłkarski Pogoń Szczecin. Marka Bosman jest sponsorem klubu od 2004 roku.

REKLAMA
Nowa odsłona kampanii Bosmana nawiązuje do wieloletniej współpracy marki z Pogonią Szczecin. To właśnie piłka nożna, zaangażowanie i pasja, jakimi charakteryzuje się ten sport, połączyła markę i klub. Celem kampanii jest pokazanie, że pasja może być sposobem na życie. Warto nie rezygnować ze swoich marzeń i podążać wytyczoną drogą, co udowadniają bohaterowie kampanii. Dariusz Adamczuk i Maciej Stolarczyk, od lat związani są z piłką nożną. Swoje kariery zaczynali jako piłkarze szczecińskiego klubu. Po zakończeniu piłkarskich karier powrócili do Szczecina, aby dalej budować historię klubu i dbać o jego rozwój.

Kampania outdoor'owa „Moje życie. Moja pasja." z udziałem Adamczuka i Stolarczyka rozpoczęła się w drugiej połowie marca i potrwa do połowy kwietnia. Autorem kreacji jest agencja LSCG, zdjęcia wykonał szczeciński fotograf Paweł Smoliński.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA