Kolejny etap rebrandingu Costa Coffee

Autor: pr 19 listopada 2014 10:01

San Markos kontynuuje współpracę z CHI Polska, operatorem kawiarni COSTA COFFEE. Agencja przygotuje komunikację dla całej sieci kawiarni do kolejnego etapu rebrandingu.

W ramach działań San Markos przygotuje i przeprowadzi kolejny etap rebrandingu kawiarni COSTA COFFEE. Tak jak w pierwszym etapie testowym, który obejmował 20 kawiarni, działania BTL zostały podzielone na trzy fazy: przekazanie informacji o planowanej zmianie przed remontem, w trakcie jego trwania oraz po zakończeniu prac. Dodatkowo agencja przygotuje kolejny etap komunikacji wizerunkowej, będącej kontynuacją kampanii wykorzystującej symbol pauzy. Pauza spina wszystkie etapy regularnej komunikacji do klientów, do których kierowana jest kampania pod hasłem „Zatrzymaj się". 

Costa Coffee to największa sieć kawiarni w Polsce, której lokalizacje znajdują się w wielu miejscach: centrach handlowych, biurowcach oraz niezależnych lokalach z bezpośrednim wejściem od ulicy. San Markos odpowiedzialny będzie za przygotowanie materiałów informacyjnych dedykowanych dla wszystkich lokalizacji. Dodatkowo agencja odpowiadać będzie za tzw. Local Store Marketing, czyli komunikację lokalnych promocji dopasowanych do miejsc i produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane