PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kolejny etap rozbudowy CH Magnolia pod koniec 2012 r.

Autor: pr, dlahandlu.pl 31 lipca 2012 14:13

Strategia Magnolia Park przewiduję kolejny etap rozbudowy obiektu, a także pozyskanie nowych najemców i pozycjonowanie Magnolia Park jako centrum handlowego dla wszystkich mieszkańców Wrocławia. Rozpoczęcie rozbudowy planowane jest na czwarty kwartał 2012 roku, pod warunkiem uzyskania stosownych pozwoleń, a jej zakończenie ma nastąpić do końca 2013 roku. Program inwestycji obejmuje powiększenie galerii o ok. 20 000 mkw dodatkowej powierzchni handlowej, reorganizację strefy gastronomicznej, a także pozyskanie marek dotychczas nieobecnych we Wrocławiu.

Centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu odnotowało w pierwszym półroczu 2012 roku najlepsze wyniki od otwarcia galerii w 2007 roku, przyciągając blisko 4,6 miliona klientów, co oznacza wzrost liczby odwiedzających o 5,4% w porównaniu z pierwszą połową ubiegłego roku. Obroty najemców galerii wzrosły łącznie o ponad 10% w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku. Dodatkowo w pierwszej połowie 2012 roku Magnolia Park pozyskała siedmiu nowych najemców, trzy lokale zostały przebudowane, a dwa zmieniły lokalizację. Wyniki te są efektem nowej strategii rozwoju centrum handlowego realizowanej przez jego właściciela, Blackstone Real Estate Group, we współpracy z firmą Master Management Group, odpowiedzialną za wynajem powierzchni i marketing centrum. Centrum handlowe Magnolia Park zostało zakupione przez Blackstone Real Estate Group w lipcu 2011 roku, a od października 2011 roku jego zarządcą jest Master Management Group.

W pierwszej połowie 2012 roku Magnolia Park pozyskała nowych najemców, w tym sklep obuwniczy ECCO, marki odzieżowe Mohito i Top Secret, sklep z akcesoriami Parfois, biuro podróży Travel Planet, bar jogurtowy Redberry, a także sklep Bacówka, oferujący tradycyjne, ekologiczne produkty żywnościowe. Punkty iSpot i Orange oraz sklep marki Orsay zostały przebudowane, sklep CROPP powiększył się o dodatkowe 100 m2, natomiast sklep Denon i salon optyczny Paris Optique zmieniły lokalizację.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane