Kolejny koncept gastronomiczny od North Food

www.portalspozywczy.pl 27 października 2014 11:27

W kieleckiej galerii Echo została otwarta pierwsza restauracja sieci John Burg, która jest nowym konceptem gastronomicznym spółki North Food Polska, właściciela marek North Fish i Yummie.

 

John Burg to marka sieci restauracji, które serwują burgery i steki z wołowiny Black Angus rodem z Nowej Zelandii. Sieć wyróżnia oferta "open formula". Pozwala ona klientowi decydować o wyborze dodatków obiadowych; jakie chce i ile chce. Trzeba jedynie zamówić u kelnera danie w "Open Formula", a kiedy zapali się lampka na stole (pager) odebrać zamówienie i skorzystać raz z baru z ciepłymi i zimnymi dodatkami. Możliwe jest także zamawianie dań i podanie ich do stolika.

Grupa North Food Polska została założona w 2002 roku przez biznesmena Michała Sołowowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane