Kolporter podpisał umowę z PepsiCo na wstawianie regałów i lodówek do saloników

Autor: dlahandlu.pl 4 lutego 2011 12:21

Koncern PepsiCo - podpisał z Kolporterem umowę o współpracy handlowej. W ramach umowy PepsiCo zobowiązało się wyposażyć saloniki Kolportera oraz sklepy sieci „Dobry Wybór" w regały wystawowe i lodówki z ustalonym asortymentem napoi, a także uczestniczyć w programach promocyjnych „Złoty Klient" i „Payback".

- Dla PepsiCo współpraca z Kolporterem ma charakter strategiczny, gdyż zwiększy udziały firmy w sektorze alternatywnym dla tradycyjnych kanałów sprzedaży - mówi Małgorzata Skonieczna, dyrektor External Communications Europe Sektor PepsiCo.

- Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma PepsiCo zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. - Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na 2011 rok i ogólny kalendarz obejmujący takie działania w 2012 roku.

Umowa o współpracy weszła w życie w styczniu 2011 r.

Kolporter jest właścicielem około 850 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych „Dobry Wybór".

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Lechu 2011-02-12 18:27:50

    Gdyby nie fakt ze wolę Coca Colę nabijałbym dodatkowe punkty Payback ;) aczkolwiek duzo by tego nie bylo przy gazetach

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane