Kolporter poszerza marki własne o produkty kosmetyczne

Autor: dlahandlu.pl 9 stycznia 2012 13:06

Oferta marek własnych Kolportera S.A. została rozszerzona o produkty kosmetyczne. Są to chusteczki higieniczne Sille, szczoteczki do zębów i pasta do zębów - Fluorex oraz jednorazowe maszynki do golenia Serenite. Nowością jest także klej, typu „super glue", o nazwie Lution.

Nowe marki własne dostępne są w hurtowniach FMCG oraz w sieciach handlowych Kolportera: salonikach prasowych, salonach Top-Press i sklepach spożywczych Dobry Wybór.
Główną marką własną Kolportera jest Dobry Wybór - do tej marki należą produkty spożywcze (w sumie 51 indeksów), m.in. konserwy mięsne, warzywne i rybne, owoce w puszkach, ciastka na wagę, makarony, dżemy, musztardy i słone orzeszki. Marką własną spółki jest także napój energetyczny Tabu.
Kolporter S.A.  oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter jest właścicielem ponad 870 saloników prasowych (w tym 96 salonów Top-Press), buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.

Zdaniem wiceprezesa Kolportera marki własne potrafią generować kilkukrotnie większe marże od produktów znanych firm. Aktualnie marki własne Kolportera mają coraz większy udział we wszystkich kategoriach i są przeciwwagą dla produktów znanych firm. Pozwalają zdobywać nowych klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane