PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kolporter poszerza ofertę produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 7 czerwca 2010 12:27

Kolporter poszerza ofertę produktów marki własnej

Na początku czerwca Kolporter Service wprowadza do oferty linię słodyczy pod marką "Oki-Dogi". Będą to batoniki śmietankowe batoniki jogurtowo-truskawkowe, żelki nadziewane i żelki owocowe. Słodycze "Oki Dogi" są produkowane w firmie Millano (Pomorzanka). Kolejnym produktem z linii "Oki Dogi" będą lizaki w czterech kolorach i smakach w kształcie serduszka (jabłko, cytryna, pomarańcza, truskawka). Ich producentem jest firma Argo. W planach jest wprowadzenie napoju multiwitaminowego (w lipcu tego roku) oraz wafli w czekoladzie.

- Poszerzamy ofertę marek własnych o produkty, których najbardziej oczekują nasi kontrahenci, bo sprzedając je mogą uzyskać znacznie wyższą od standardowej marżę, a kupujący coraz chętniej sięgają po takie towary, doceniając połączenie wysokiej jakości z rozsądną ceną. Istotnym elementem przemawiającym za wprowadzaniem coraz szerszej oferty marek własnych jest też nasza pełna kontrola nad jakością produktu - mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Service. 

Oferta marek własnych Kolportera Service została w maju tego roku rozszerzona również o inne produkty, wprowadzone do sprzedaży pod marką "Dobry Wybór" - na razie są to ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy. - Podobnie jak w przypadku innych naszych marek własnych, zapewniamy konkurencyjną cenę.  Produkuje je dla nas firma Polptak, bazująca na produktach polskich - zapewnia Krzysztof Żądło.

Wkrótce asortyment linii "Dobry Wybór" zostanie rozszerzony o dania gotowe typu: fasolka po bretońsku, pulpety, gołąbki i klopsiki w sosie pomidorowym. Ich producentem będzie Pamapol, jeden rynkowych potentatów. Kolporter Service planuje również poszerzenie oferty marek własnych o makarony z firmy Golimak. Wszystkie wymienione produkty spożywcze pojawią się w ofercie w czerwcu tego roku. W późniejszym czasie Kolporter Service zamierza wprowadzić pod marką "Dobry Wybór" sałatki obiadowe, przetwory typu: ćwikła, chrzan, groszek konserwowy i kukurydza.


Już w ubiegłym roku wprowadziliśmy na rynek napój energetyczny "Tabu”, który cieszy się bardzo dużą popularnością - mówi Krzysztof Żądło. – Na początku czerwca wprowadzamy do sprzedaży nowości: "Tabu Shot” (czyli skoncentrowany „energetyk”) w opakowaniu o pojemności 60 ml i "Tabu Cola” w puszkach po pojemności 250 ml. Producentem "Tabu” jest renomowana firma Eko-Vit.

Według badań Nielsena blisko połowa Polaków postrzega marki własne jako produkty o dobrej jakości, konkurencyjne cenowo wobec znanych marek i dlatego coraz chętniej je kupują. Marki własne w różnych grupach asortymentowych będą się w Polsce dynamicznie rozwijać. Świadczą o tym nie tylko przykłady ich rosnącej sprzedaży w dużych sieciach detalicznych, lecz także tendencje występujące na innych rynkach europejskich, na przykład w Niemczech, gdzie papierosy pod markami własnymi generują około 20 procent sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane