Kolporter pozycjonuje energetyki pod nowy target group

Autor: dlahandlu.pl/pr 22 marca 2011 15:21

Kolporter ma w swojej ofercie napoje energetyczne i izotoniczne dla konkretnej grupy docelowej - kibiców klubów sportowych. W ubiegłym roku sprzedano ponad milion puszek dostarczonego przez Kolportera napoju energetycznego Energia Lecha.

Energia Lecha to napój Lecha Poznań. - Sprzedajemy go w sklepach wszystkich ogólnopolskich sieci na terenie Wielkopolski, nie tylko podczas sezonu piłkarskiego - mówi Grzegorz Janowski z firmy Marcelin Management, odpowiedzialnej za sprzedaż napoju klubowego.

- Lech może być wzorem dla innych, jak skutecznie sprzedawać klubowe napoje - podkreśla Patryk Podwysocki, menadżer produktu z Biura Handlowego Kolportera.

W ofercie spółki są także: gazowana i niegazowana Woda Górnik Zabrze oraz napój izotoniczny w dwóch smakach Izo Górnik Lemon i Izo Górnik Tropic Blue. Dla Wisły Płock Kolporter dostarcza napój izotoniczny Wisła Vita Tropic, dla GKS Bełchatów - napój GKS 77 Isotonic (w dwóch smakach Tropic i Lemon), a dla gdańskiej Lechii - napój energetyczny Lechia Gdańsk. Wśród odbiorców Kolportera jest również Skra Bełchatów - wielokrotny mistrz Polski w siatkówce. Klubowym napojem energetycznym Skry jest Libero.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane