REKLAMA
REKLAMA

Kolporter rozszerza ofertę produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 12 grudnia 2010 10:11

Kolporter rozszerza ofertę produktów marki własnej

- Wprowadzamy kolejne artykuły spożywcze w tych kategoriach towarów, które są najchętniej kupowane - mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Sieci Handlowe. - Chcemy stworzyć szeroką ofertę produktów spożywczych, dopasowaną do specyfiki małych i średnich sklepów spożywczych - dlatego wprowadzamy pasztety, dżemy i solone orzeszki, które doskonale wpisują się w tę strategię.

REKLAMA
- Co istotne, produkty te umożliwiają handlowcom uzyskanie marży znacznie wyższej od standardowej. Dlatego, między innymi, sukcesywnie poszerzamy nasz asortyment - twierdzi Krzysztof Żądło.
Przypomnijmy, że w ofercie produktów Kolportera pod marką "Dobry Wybór" do tej pory dostępne były: makarony, gołąbki, pulpety, klopsiki, fasolka po bretońsku, koncentrat pomidorowy i ogórki konserwowe.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Spółka jest właścicielem ponad 900 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych "Dobry Wybór". W ofercie produktów Kolportera oprócz wspomnianych produktów spożywczych dostępne są słodycze dla dzieci "Oki Dogi", napoje energetyczne "TABU" i niegazowane napoje izotoniczne "Vitadrink".

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA