PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kolporter: Wartość obrotu wygenerowanego na nowych kategoriach wyniesie ponad 35 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 28 listopada 2016 12:00

Kolporter: Wartość obrotu wygenerowanego na nowych kategoriach wyniesie ponad 35 mln zł fot. Kolporter

Nowe produkty, nowe formaty i nowe możliwości promocyjne dla dostawców – to trzy główne filary, na których Kolporter planuje oprzeć rozwój swojej sieci saloników i salonów prasowych.

REKLAMA


– Strategia rozwoju naszej sieci, którą przyjęliśmy na najbliższy rok, zakłada koncentrację na tych właśnie obszarach: rozwój oferty produktowej, rozwój nowych formatów i działania promocyjne, podnoszące wartość koszyka zakupowego – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.  
– Dzięki stałemu rozwojowi oferty zmieniamy nasze saloniki w multifunkcyjne punkty handlowo-usługowe. Jeszcze kilka lat temu oprócz prasy i tradycyjnych produktów FMCG mieliśmy tylko dwie usługi: Lotto i płatność rachunków. Tę sytuację zmienił rok 2013. Tradycyjną ofertę zaczęliśmy rozbudowywać miedzy innym o doładowania Paysafecard, karty podarunkowe, doładowania do gier, e-papierosy, bilety na imprezy sportowe, a w tym roku także o bilety podróżne. Według ostatnich szacunków na koniec roku 2016 wartość obrotu wygenerowanego na nowych kategoriach wyniesie ponad 35 mln zł. To pokazuje, że ten kierunek rozwoju jest dla nas atrakcyjny – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

Spółka zapowiada, że w 2017 r. wprowadzi do oferty nowe produkty i usługi, ale także będzie kontynuować rozwój nowych formatów punktu sprzedaży. Chodzi przede wszystkim o salony prasowe ze strefą bistro Top Presso, które Kolporter zaczął uruchamiać pod koniec 2015 r.
– Dziś mamy już 13 tego typu punktów w całym kraju. Format salonu ze strefą bistro zdecydowanie się sprawdził, będziemy więc na pewno nadal go rozwijać. Nie wykluczamy również uruchomienia nowych stref produktowych, analizujemy obecnie kilka tego typu koncepcji. Na pewno utrzymamy zasadę elastyczności w dopasowaniu naszego punktu do danej lokalizacji – pojawią się więc kolejne wyspy i boxy, o zróżnicowanej wielkości – wyjaśnia Dariusz Materek.

Dostawcom Kolporter chce natomiast zaproponować nowe rozwiązania promocyjne, które pozwolę na podniesienie skuteczności sprzedaży ich produktów w sieci saloników i salonów prasowych.
– Oprócz nowych nośników promocyjnych chcemy zaproponować dostawcom m. in. działania samplingowe. Z uwagi na skalę i specyfikę naszej sieci są one wyjątkowo skutecznym narzędziem, budującym jednocześnie sprzedaż i znajomość marki – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Kolporterze.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA